Powered By Blogger

czwartek, 2 stycznia 2020

Wspomnienia to dywidendy, które płaci życie – podsumowanie roku 2019…

Jak minął rok 2019 ? Uważam, że dobrze. Bardzo wiele się działo w tym roku dużo miłych chwil i wspomnień, oraz złych i przykrych jak to bywa w życiu. Zdrowie w tym roku jakoś, aż tak bardzo nie dokuczało z czego się cieszę, ataków nie było tak dużo jak w roku poprzednim co jest plusem jeden raz tylko musiałem poważnie odchorować atak. Udało się też trochę zobaczyć i zwiedzić nowe miejsca w naszym kraju – wiele miłych nowych wspomnień, które zapiszą się na lata. Udało mi się też podnieść swoje kwalifikacje zawodowe co mnie bardzo cieszy. W szkole też było ok nie mogę narzekać w tym roku mam nadzieję, że uda się zdać egzamin zawodowy i znowu kolejny etap życia będzie za mną. Z ważnych wydarzeń w tym roku muszę jeszcze wspomnieć o kolejnej przeprowadzce w moim życiu (tj. 5). Po wielkich walkach i problemach udało się wyremontować salon i część mieszkania. Jedną z najlepszych wiadomości jakie usłyszałem w tym roku to to, że będę tatą.  W tym roku wiele osób, bardzo miło i pozytywnie zaskoczyło powstały też nowe fajne znajomości. Kolekcja pocztówek, oraz Znaczków Turystycznych w tym roku też się rozrosła co bardzo mnie cieszy. Do biblioteczki trafiło też kilka ciekawych pozycji. Oczywiście, oprócz miłych i fajnych wspomnień są oczywiście te złe. Od czego tu zacząć ? Może od tego, że na wielu osobach się rozczarowałem i zawiodłem. Nie mam do nich o to żalu po prostu podjęli takie decyzje jakie podjęli, a skutki się ciągną i tyle. Najgorszym wydarzeniem jednak w tym roku był okres kiedy to moja żona była w szpitalu i kiedy się dowiedzieliśmy, że niestety, ale rodzicami jednak nie zostaniemy – organizacja ceremonii pogrzebowej naszej córeczki też była bardzo ciężka. Jestem też zły sam na siebie, że nie udało się dodawać systematycznie wpisów na bloga. Suma summarum, te wszystkie złe wydarzenia jakoś przyczyniły się do tego, że człowiek stał się silniejszy wzmocnił swoją psychikę. Jakie cele na ten rok ? Na pewno realizacja swoich osobistych celów. Przede wszystkim skończenie remontu, szkoły ukończenie jeszcze kilku kursów, które mam zaplanowane. Oczywiście zrobienia porządku z blogiem – wpisami. Rozwój turystyki poznawanie nowych miejsc. Plany są ambitne więc trzeba je realizować...





PREZES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz